30 Temmuz 2015 Perşembe

Rımmel London Match Perfection Fondöten


Merhabaa Kızlarr Nasılsınız bakalım :) iyisinizdir inşaallah gerçi bu sıcaklarda hepimiz ne kadar iyi olabilir ki değil mi ? :s Bugün sizlerle Rımmel London Match Perfection fondöteninden bahsetmek istiyorum bendeki numarası 203 True Beıeg
 Fondöteni yüzüme ilk uyguladığımda koyu gibi geldi ama makyajım bittiğinde o koyu görüntü kalmadı bütünleşti. Bu arada Rımmel london Match fondöteni yümüze eklips makyaj süngeri ile uyguluyorum.


Rımmel london Match Perfectıon Fondötenin beğendiğim yönlerine gelirsek sırayla;

  • Dış görünümü çok kibar almak için göze çarpıyor
  • Ne çok katı ,Ne çok sıvı bir yapısı var akma bulaşma yada yüze zor yayılma gibi sorunları yok.
  • Kapatıcılığı çok güzel dahada yoğun kapatılıcık istediğimde 2 kat uyguluyorum(çok sorunlu ciltlerde tek başına yeterli olmayabilir)
  • Kalıcılığı gayet iyi en az 8-9 saat kalabiliyor  ( ilk sürüldüğü hali gibi değil elbette) ama gayet yeterli.
  • Az bir miktarı yüzün yarısına yetiyor o yüzden dikkatli olun fazla kaçırmayın :)
  • Cildi nemlendirmesi başarılı 
  • Güneş koruma faktörü olan Spf 18 içermekte.
  • Raf ömrü 18 ay 
  • Şişe dizaynının pompalı olması çok kullanışlı istediğiniz miktarı ayarlayabiliyorsunuz.
  • Kuru ciltlerin bayılacağı bir ürün 





Rımmel London Match Perfectıon Fondötenin beğenmediğim yönleri;

  • Yağlı bir cilt tipine sahipseniz kesinlikle önermem çünkü Bana kuru-karma cilt tipim olduğu halde çok yağlı ve parlak durdu Bende bu sorunu Stay Matte transparan pudrayla çözüyorum fakat yağlı ciltlerde faydası olurmu bilemem.
Rımmel london Stay Matte transparan pudra hakkındaki yazımı okumak için buraya tık tık :)
  • Rımmel london Make me up serisindeki 203 numara cildim ile tam uyumluyken ,Match perfectıon 203 hafif koyu geldi
  • Bitişi parlak ve sıvı pudrasız mat hale gelmiyor maalesef 
Evet kızlar + ları - lerinden fazla olan bir fondöten oldu bu artık alıp almamak deneyip denememek sizin elinizde :) Uygun fiyatlı bir fondöten olarak gayet başarılı bir ürün açıkçası.Bir daha alırmıyımmmm aslında alırım kızlar ama denemek istediğim Rımmel london markalı 2 fondöten daha var onları denedikten sonra 3 ü arasında karar vericem:)
Maalesef Fiyatını unuttum kabataslak 15-25 tl arası diyelim inanın fazla değildir hele hele indirime gelirseniz bal kaymak :)

KENDİNİZE ÇOK CİCİ BAKIN ÇOK ÇOK ÖPTÜM :*

Yazımı okuduktan sonra sağ üst köşedeki bu siteye katılın ve takip butonuna yapacağınız bir TIK TIK ile beni çoook mutlu edeceksiniz beni bu mutluluktan mahrum etmeyin lütfen :) :)
Yorumlarınız benim için çok önemli:)

4 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Dene tabi ki canım seninde incelemeni isterim açıkçası :)

      Sil
  2. Çok istiyorum benim olmalı:-) inceleme için çok teşekkürler canım:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canim watsons ta bulabilirsin:)

      Sil

back to top