23 Haziran 2015 Salı

RIMMEL LONDON STAY MATTE PUDRA-4'LÜ GÖZ FAR KİTİ


Selammm kızçelerimm:) 

Bugün sizlere Rımmel london markasının 2 güzel ürününden bahsetmek istiyorum.İlki  hemen hemen her bloggerın yorumladığı Stay Matte Pudra,ikincisi 4 lü far kiti.Başlayalım mı ?:) Haydi bismillah 



Şimdik İlk olarak Stay matte transparan pudradan başlamak istiyorum.Öncelikle şunu söylemeliyim ki bir iki pudra deneyimim oldu.Alıx avıen ,golden rose gibi ama hiç memnun kalmamıştım zor kaldıkça kullanıyordum öyle orda burda kırıla kırıla çöpü boyladılar.Çünkü Yüzümde böyle kalıp varmış gibi sanki kafamı sağa sola çevirsem çıttss!!! birşeylerr kırılacakmış gibi hissediyordum valla şaka değil deli demeyin bana :)) böle çizgiler falan oluyordu memnun değildim yani Dahanda davosa gelmem bu budrayıda almam dedim :)
Ama sonra Stay matte transparan pudrası hakkında oldukça olumlu yorumları görünce denemek istedim açıkçası.Ben CASHMERE 08 numarasını kullanıyorum Boyut olarak 14 gr.oldukça büyük bir ürün. Kapağını sağlam bulmayanlar çok fazla , ben rahatsız olmadım ama siz çantamda kırılır açılır diye endişe ederseniz iki yanından para bandıyla sabitleyebilirsiniz.
Uygulamaya gelirsem Fondöten veya BB krem den sonra yağlı olan T bölgeme ve göz kapaklarıma uyguluyorum ve pufff o parlak görüntüden eser kalmıyor,makyajım sabitleniyor.En güzel yanı ise Doğal duruşu Transparan olması sebebiyle yüzümde pudra varmı yokmu hiç belli olmuyor.Gel gelelim kalıp gibi kendini hissettiriyor mu?Hayır hiç o kadar hafif ve doğal ki bundan sonra asla makyaj çantamdan ayırmayacağım.Yüzüme uygularken Avonun pudra fırçasıyla kullanıyorum ama Fırçamdan memnun değilim Acilen kendime Real techniques fırça setinden almam lazım du bakalımm :)Kısacası hafif ve Transparan bir Pudra arıyorsanız Rımmel London Stay Matte Pudrayı gönül Rahatlığıyla Öneririm.
Fiyat Olarak :16 tl.

Fırça demişkennn anlatmadan edemiycemmm yaa:D Geçen eşimle Watsonsa uğradık, işte bende Real Techniques Fırçalarına bakıyordum eşime dedim ki bana hediye olarak alabilirsin meselaaa dedim. Fiyatına baktı ve dedi ki neeeyy bu ne be aşko aamaan boşver ben sana bizim dükkandan bi rulo bi kestirme fırçası getirim bol bol kullanırsın :D gözlerimi kısarak kinayeli bir bakış ileee ahh  espirili kocam benim ne kadanda komikkssinnn Fırçaların sana kalsın ben alırım dedim :) bide cevapta veriyor ama öylee aşko bu ne fiyat ben 5 kilo boya satıyorum bu fiyata, bütün evi boyarsın fıraçada benden :D sesisliziğim sana en güzel cevap aşkitom dedim ve kasaya yöneldim:D
Neysssee konumuza dönecek olursaak :)



Bir diğer ürün ise Yine Rımmel London markasının 4 lü far kiti.Stant görevlisine Siyah far bakıyorum çok pahalı olmasın gerek yok falan dedim bana bunu getirdi denediğim beğendim benim gibi göz makyajında farı az kullanan birisi için yeterli boyutta ve fiyatta ürünün verdiği Siyahlık resimdeki gibi Diğer renkleri de fena değil beyaz olanı göz pınarlarıma kaş diplerime aydınlatıcı olarak kullanıyorum açıkçası ben memnun kaldım önerebilirim tam çantaya atıp çıkmalık.

 Fiyat olarak 20 tl


Bugünlükte benden bu kadar canımcımlarım Kendinize çok Cici Bakın:) Çok çok Öptüm :*
Yazımı okuduktan sonra sağ üst köşedeki bu siteye katılın ve takip butonuna yapacağınız bir TIK TIK ile beni çoook mutlu edeceksiniz beni bu mutluluktan mahrum etmeyin lütfen :) :)
Yorumlarınız benim için çok önemli:)


6 yorum:

  1. instagramdan görüp geldim ve yazını okumak istedim benim de en sevdiğim pudramdır kendisi:)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim canim zira instagram da pek ilgi görmüyorum dikkate aldığın için teşekkürler :) ♥

    YanıtlaSil
  3. Stay matte oldukça güzel bir ürün ama far paletini ben çok sevmedim açıkçası

    YanıtlaSil
  4. Olabilir tabiki canım her ürün farklı yorumlara açık :) bendr işte bi siyah için aldım :) objektif yorumun için teşekkürler :):)

    YanıtlaSil
  5. far kiti güzelmiş doğrusu bende bloğa beklerim canım :)

    YanıtlaSil

back to top