22 Haziran 2015 Pazartesi

RIMMEL LONDON WAKE ME UP MASCARA (SALATA ÖZLÜ) İNCELEME YAZISI


Canlarımmmm ballarım kızçelerimmmm benim ahh çok özledim sizi :(
Nerden baksanız 1 aydır bloguma yazamıyorum neden yazamadığımı anlatıp sizleri sıkmak istemiyorum açıkçası ama emin olun tamamen kopmadım sevdiğim blogger arkadaşlarımın yazıları okudum fırsat buldukça alışveriş yaptım ürün keşfettim denedim ve yeni ürün yorumlarımla aranıza döndümmmm :) 
Bugün sizlere 2 haftadır denediğim Rımmel London wake me up mascarası hakkında ki görüşlerimi paylaşmak istiyorum :)


İlk olarak dış görünümünden başlayalım fosforlu yeşil dış görünümüyle oldukça dikkat çektiğini belirtmek istiyorum.( Koca istiyorum Gelll beni al Geell beni all  )diyen teyze hepimizin malumu heh aynı onun gibi bana uzaktan gel beni al gel beni al dedii e aldıkta :)
Pekiiii Memnun kaldım mı?
İnceleme araştırma fırsatı bulamadan aldığım Rımmel london Yeni salata özlü maskarasının neler vaat ettiğini aldıktan sonra öğrendim Kendisi Çılgın çarpıcı bakışlar değilde,Doğal bakışlar vaat ediyormuş oysa ki.Bunun yanında içerdiği vitamin ve salata özüyle kirpikleri besliyor ve nemli kalmasını sağlıyormuş . Ne yazık ki başka hiç bir bilgi bulamadım :(


Gel gelelim kirpikteki duruşuna;
İlk sürdüğümde mmm... şey gibi hissettim hani kirpiklerimizi beslemek için temiz bir maskara fırçasını badem vs. gibi  yağlara batırıp kirpiklerimizi tararız ya heh! işte onun gibi hissettim :) e tabi içerisinde de biraz siyah boya:)

Kurudukça üzerine geçtiğim 2-3 kat ile tatmin edici bir hal aldı açıkçası.
Kirpikleri sertleştirmeden yumuşak kalması doğal duruş vaadinin bir kanıtı.
Kokusu ise gerçelten çok güzel hatta en beğendiğim yönü kokusu oldu miss gibi salata kokuyor :)
Olumsuz yani ise kirpiklerimi tek tek ayırmadı Resimdeki gibi yapışma oldu bunu kirpik fırçasıyla düzeltmemiz mümkün tabiki.

Uygulanmış hali,


Amaa benim için maskaranın iyilik derecesi yoğun siyah ve kirpiklerime 2 kat hacim katmasıyla orantılıdır .Ama ne yazık ki bunların hiç birini Rımmel london Wake me up Mascarasında bulamadım :( Tamam zaten böyle bir şey vaat etmiyor ama ben kirpiklerimin doğal durmasını seven bi tip değilim napimm ben uzun kirpik seviyorum doğallık istesem hiç  mascara sürmem :) benim mantığım bu ! 

Ama siz benim gibi düşünmüyor olabilirsiniz tabiki siz doğal duruşlu bir maskara ,hafif makyaj makyaj durmayan bir maskara arıyor olabilirsiniz o zaman size Rımmel london wake me up mascarasını önerebilirim:)

Ben doğallık isteğiyle almadığım için bittikten sonra almayıda düşünmüyorum.:( 

Hee bu arada Fİyat olrak 20 tl .:)
Bugünlük benden bu kadar Kendinize çok Cici bakın çok çok öptüm :) :*

Yazımı okuduktan sonra sağ üst köşedeki bu siteye katılın ve takip butonuna yapacağınız bir TIK TIK ile beni çoook mutlu edeceksiniz beni bu mutluluktan mahrum etmeyin lütfen :) :)
Yorumlarınız benim için çok önemli:)



4 yorum:

  1. Ay ben de Rimmel'in galiba argan yağlısı vardı wake me up mıydı acaba o da? Yıllardır hayalimdeki rimeli arıyorum ama bulamıyorum :)Ben o False Lashes effecti seviyorum doğallık sende olduğu gibi benim de tarzım değil :) Böle güzel kıvıran, kaşlarıma kadar uzayan ( haha yok artık alnıma kadar gelen :D ) kirpikler istiyorum :) Bakımımızı makyajımızı temizledikten sonra da yaparız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha ay allahta seni güldürsün hasta halimle kahkaha attırdın ya bana :D çok yaşa yani :)) aynen oda Wake me up serisi :) valla üşenmesem kirpik takarım hergün okadar kirpik manyağıyım bende :D

      Sil
  2. aa bende aldım bunu canım ama daha kullanmadım sen önce davranmışsın yazın da güzel olmuş ama keşke hacim falan verseymiş ben hacim verici severim bende bilmeden almıştım ama neyse kokusu için yine gündeliğe iyidir :)

    YanıtlaSil
  3. What is a virtual reality video game and how do
    If you are looking for a good way to make money playing หารายได้เสริม the popular slot games, then you have come to the right place.

    YanıtlaSil

back to top