5 Mayıs 2015 Salı

Baharatlık boyama Baharatlıkları değiştiriyoruzzz


Günayyydıııınnnnn :)

Herkese hayırlı cumalar bu mübarek Cuma gününde ettiğiniz dilediğiniz tüm dualarımızın kabul olması dileğiyle evet ben yine durmadım duramadım evde boyanmamış kalan bir tek baharatlığım vardı o da benden nasibini aldıı :)Annem gibi sevdiğim Canan teyzeciğimin çeyizime aldığı baharatlıklarımı seve seve kullanıyorum  tüm mutfakta pembeye doğru bir dönüşüm olunca onu da boyayalım dedik.Boya için..

Daha önceki yazılarımda belirttiğim boyalardan alabilirsiniz yada buraya tıklayarak yazıma ulaşabilirsiniz.



Boya ve fırçaları temin ettikten sonra baharatlığın tahta olan kısımlarını pıt pıt şekilde boyuyoruz en az üç kat atmamız gerekiyor.Boya kuruduktan sonra da vernikleme işlemine geçiyoruz verniğin kalıcılığı ve kalitesine göre değişiyor ama 2 kat vurmanız daha garanti olur. Verniğide vurduktan sonra bir gece sabaha kadar bekliyoruz  daha sonra kuruyan baharatlığımızı kullanabiliriz:)




Ben baharatlık kapaklarının üzerine İnternetten sipariş ettiğim yapışanlı kağıtlardan kalan parçaları kapağa göre  kesip üzerine yapıştırdım bence çok hoş oldular:) İnsanın mutfağında el emeğiyle yaptığı ürünleri görünce daha bir mutlu oluyor emin olun ve değişim çok ta zor değil Bugünlük pembedüşlerden bu kadar çok çok öptüm..





KENDİNİZE ÇOK CİCİ BAKIN :):)

Yazımı okuduktan sonra sağ üst köşedeki bu siteye katılın ve takip butonuna yapacağınız bir TIK TIK ile beni çoook mutlu edeceksiniz beni bu mutluluktan mahrum etmeyin lütfen :) :)
Yorumlarınız benim için çok önemli:)

2 yorum:

back to top