6 Mayıs 2015 Çarşamba

DIADERMINE ÇİFT FAZLI GÖZ TEMİZLEYİCİSİ


Günayydınn Kızlaaaarr:)
Bugün sizlere Dıadermıne çift fazlı göz makyaj temizleyicisinden bahsetmek istiyorum.
Kendisiyle ilk tanışıklığım kardeşimin vasıtasıyla oldu memnun kaldığını söleyince bende denemek istedim çünkü fiyat olarakta uygun olunca beni oldukça cezbetti takii kullanmaya başlayana kadar...

Bakalım bizee neler vaad ediyormuş Dıadermıne çift fazlı göz makyaj temizleyicisi;



Evet dediği gibi dayanıklı makyaj dahil her türlü makyajı temizliyor orda bir sıkıntı yok makyaj temizleme açıksından performansı gayet başarılı fakat beni rahatsız eden kısmı yapısı.
O kadar yağlı ki makyajımı sildikten sonra yüz temizlemede kullandığım Dalin bebe şampuanıyla üstten yağını alması için tekrardan temizleme gereği duydum ki oda bir fayda etmedi gözüm tamamen yağlı kaldı bunuda geçtim gözüme bulaşan yağ yüzünden buğulu görmeme neden oldu çok rahatsız oldum ve kabı yağlandı ellerim yağlandı ıyy hiç sevmediğim bi durumdur yani  1-2 kullanımdan sonra ağır makyaj yaptığımda yada çok üşendiğim gecelerde gözlerimi şipşak temizlerim adı altında rafa kaldırdım :)
Ve Dün akşam tam da dediğim gibi oldu İstanbuldan çok geç dönmek zorunda kaldık ve ben yarı uyur uyanık hataa gözlerim kapalı koridorda odama giderken odanın kapısı kapalıymış kapıya  okkalı bir kafa atışımla gözlerim zaten bi anda açıldı :D demekki neymiş yön bulma hislerimize çokta güvenmemek gerekiyormuşş :) neeyse hazır ayılmışken gözlerimi şipşak sileyim dedim Ve Dıadermıne çift fazlı göz makyaj temizleyicisini kullandım ve gözümde rahatsız edici bir yanma oldu ve aynı şekilde buğulanma bugünde sürekli bi gözlerimde yaşarma akma olunca artık yazmanın vakti geldi dedim kendi kendime :) 

Evet benim Dıadermıne çift fazlı göz makyaj temizleyicisi hakkındaki görüşlerim bu kadar bir daha alırmıyım Hayır!
Sizlerde bu ürünü kullanıyorsanız memnun kalıp kalmadığınızı veya benimle aynı sorunları yaşayıp yaşamadığınızı yorum olarak bırakırsanız daha iyi bir değerlendirme olacağını düşünüyorum 

KENDİNİZE ÇOK CİCİ BAKIN ÇOK ÇOK ÖPTÜM :) :*

Yazımı okuduktan sonra sağ üst köşedeki bu siteye katılın ve takip butonuna yapacağınız bir TIK TIK ile beni çoook mutlu edeceksiniz beni bu mutluluktan mahrum etmeyin lütfen :) :)
Yorumlarınız benim için çok önemli:)

2 yorum:

  1. daha önce hiç kullanmadığım bi ürün ama yazın sayesinde hiç merak etmeyeceğim. Yağlı ürünleri hiç sevmiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım bende hiç sevmiyorum teşekkür ederim yazımı okugun için :)

      Sil

back to top