2 Mayıs 2015 Cumartesi

Sarıkız Saç Bakım Serumu İnceleme Yazısı



Günaaydın herkesee mutlu hafta sonları :)

Bugünkü konum Saç bakımı Yardımcılarımız dan biri olan Sarıkız  professıonal Saç Serumu.Bayanlar olarak saçlarımızı hiç rahat bırakmayız boyalar,maşalar,düzleştiriciler spreyler falan filan hep bir işlen altındadır. Hele ki çalışan bayanlar için her gün saç yapmak saçla uğraşmak sonunda saçları yıpratıp kırılmalara ve o mısır püskülü dediğimiz görüntülere  neden olur.Böyle olunca da Saç bakımı nasıl yapılır sorusu geliyor aklımıza.Bende saçlarım ile çok oynarım  özellikle maşa ile düzleştiriciyi çok nadir kullanıyorum çünkü saçlarım pırasa gibi :) Hele ki şu son dönemlerin modası olan Ombre yi yaptırdıktan sonra saçlarımı korumak istedim ve Sarıkız saç serumundan yardım aldım Bakalım bize neler vaat ediyormuş:)



Boyalı ve röfleli saçlara bakım yapar ,Saça yumuşaklık parlaklık ve hacim katarak kolaylıkla taranmasını sağlarrmışş :)Pekii bu doğrumu vaat ettiklerini yerine getiriyor mu? Sarıkız saç serumu ?
Evet yeterli derecede saçıma yumuşaklık kattığı doğru hacim ve parlaklığa gelirsek.Hacim benim saçımda pek barınmaz ne yaparsam yapayım o yüzden zaten hacim beklentim yoktu olmadı da , Parlaklık ise evet sağlıklı bir duruş elde ettim :)


Ama bunların dışında en çok beğendiğim kırıklarımın oluşumunu azaltması oldu göz ile görülür şekilde kırık oluşumu minimuma indi .Bunu nereden anlıyorum çoğu kişinin saçımla çok oynadığım ve boyalı olduğu halde saçında çok az kırık var demesinden anladım :)Saçlarıma Ombre işlemi yapıldıktan sonra uçlarına doğru tararken zorlanmalar olmaya başladığın da sarıkız saç serumu işimi çok kolaylaştırdı.Kokusuna gelirsek kokusuuuu zaten beni benden alıyor yanii bebek şampuanı gibi çok hafifi hoş bir kokusu var :)
Uygulamaya gelirsek ;
Bir kaç damla ürünü avucunuza damlatın,Islak ve fazla suyu alınmış saça,saç uçlarına da gelecek şekilde masaj yaparak yayın.Günlük olarak ıslak yada kuru saça uygulanabilir diyor kendileri :)Benim kullanım şeklime ve gözlemlediklerime gelirsekk :)Bir kere eğer saçınız rahat açılıyorsa sadece bakım için uygulayacaksınız önce saçınızı tarayıp daha sonra bakım serumunu kullanmanızı öneririm Neden mi? Çünkü bu tarz serumları önce uygulayıp daha sonra tarama işlemi gerçekleştiğinde tarak serumu saç diplerine de taşıyor,saç dipleriyle temas ettikten sonra da yağlandırma yapıyor yeni yıkanan saçlar da dahi yağlı bir görünüm ortaya çıkıyor. Ama sorunlu açılması zor bir saçınız varsa krem uygulamasıyla açıp taradığınız saça uygulayabilirsiniz ben bu şekilde kullanıyorum :)
Bir diğer önerim ise ıslakken uygulanması bir kaç kere saçlarım kuru iken denedim fakat bana yağlı kalmış gibi bir his bıraktı rahatsız oldum ıslakken kurutulma işlemi olduğu için daha çok saçın serumu daha çok emilim gerçekleştiğini düşünüyorum .
Ben boyalı saçlar için olanını kullanıyorum 1 senedir ama boyasız saçlar ve saç tipinize göre de bulmak mümkün kozmetik ürünler satan mağazalardan rahatlıkla bulabilirsiniz :)Ben yaşadığım şehirde bulamadığım için bir yakınım bulup hediye olarak almış sağolsun :)
Fiyat olarakta 20-25 tl arası değişiyor :)

Kendinize ve Saçlarınıza Çok Cici Bakın :)
Yazımı okuduktan sonra sağ üst köşedeki bu siteye katılın ve takip butonuna yapacağınız bir TIK TIK ile beni çoook mutlu edeceksiniz beni bu mutluluktan mahrum etmeyin lütfen :) :)
Yorumlarınız benim için çok önemli:)

4 yorum:

  1. sendeyken gizli gizli bende kullandım çok güzeldi heheee :)))

    YanıtlaSil
  2. bunu nereden bulabilirim ?

    YanıtlaSil

back to top