6 Mayıs 2015 Çarşamba

MUTFAK TÜYOLARI :)


Seelaaamm Kızlaar 

İlk önce Regaip kandiliniz mübarek olsun ve Kendi kardeşim önce olmak üzere tüm kardeşlerimizin 23 Nisan  Egemenlik ve Çocuk Bayramını canı gönülden kutluyorum. Her 23 Nisanda Kendi çocukluğum geliyor  aklıma ne mutlu olurdum hele o çarşının kalabalıklığı baloncular ,pamuk şekerciler,annem güzel güzel giydirir saçımızı tarar babam da cebimize para koyar çarşıda gezerdik. Oyun ve sanat çadırları kurulur  ebru yapımı,kil,yüz boyama neler neler ama ben hep utanırdım hiç katılamazdım onca çocuğun arasına o yüzden şimdi küçük kardeşimi götürüyorum sokuyorum çadırlara gönlünce eğleniyor çünkü ileride keşkee.. demesini istemiyorum Bugünde götürücem eğlenicez çocuklar gibi :)
Eveeeet aslında yazacak o kadar konum var ki inanın arasından seçemiyorum ama şöyle annelerimizin ve ev hanımlarının işine yarayacak minik bir Ne diyeelim... Taktik olsun .Taktik paylaşmak istedim kısacık bir yazı olabilir ama emin olun harika bir fikir Ne mi??
 Meselaaa market alışverişi yaparken biz hanımlar bazen evde olduğu halde yok diye aldığımız baklagiller çok olur bir geliriz eve fazla aldığımız baklagilden bir kavanoz vardır. Fazla almamış olsak bile koymaya kavanozumuz olmaya bilir rahat kullanabilmek  ve saklayabilmek için dee gerekli 

Malzemeler;

1 adet şişe 
Makas 
buz dolabı poşeti

Yapılışı ;

Resimdeki gibi şişenin üst kısmını kesiyoruz baklagil dolu poşetimizi içerisine geçiriyoruz işte bu kadaar kapağını kapatıp rahatla kaldırabilirsiniz hemde kullanımı dökmesi daha kolay olacaktır.
Kolay gelsin :)








KENDİNİZE ÇOK CİCİ BAKIN :)

Yazımı okuduktan sonra sağ üst köşedeki bu siteye katılın ve takip butonuna yapacağınız bir TIK TIK ile beni çoook mutlu edeceksiniz beni bu mutluluktan mahrum etmeyin lütfen :) :)
Yorumlarınız benim için çok önemli:)

2 yorum:

  1. Çok yaratıcı bi fikir olmuş dikkatimi çekti bayıldım canım bloğunu takipteyim bende bloğuma beklerim :)
    mertbaharr.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle hoşgeldiniz :) çol teşekkür ederim en kısa zamanda bloğunuzu ziyaret edeceğim :)

      Sil

back to top