28 Nisan 2015 Salı

ANNELER GÜNÜ HEDİYE ÖNERİLERİ


Selamm kızlarrr

3-4 günlük aradan sonra blogumun başında olmanın mutluluğunu yaşıyorumm:):)
Anneciğimle dolu dolu 1 hafta geçirdim.Şimdi yuvamdayım çok özlemişim evimi ^^
Annelerimiz.. O kısacık kelimede ne anlamlar gizlidir değil mi? Şevkat,sevgi,aşk,sadakat,güven,sıcaklık,dostluk dünya üzerinde bütün iyilik içeren kelimerin hepsi ama hepsii  '' Anne'' kelimesinin çatısı altındadır. Ben şöyle gözlerimi kayıp Anne ! dediğimde nasıl bir adama aşık olursunuz onu gördüğünüz de kalbinizde ılık ılık bişeyler akar benimde aynen öyle oluyor kalbimden ılık ılık bişeyler akıyor.Hepimiz annelerimize bağlıyız ama kendi adıma söylemeliyim ki ben aşırı  bağlıyım arkadaşım sırdaşım herşeyim benim annem.Hayat bana bunu ders vere vere öğrettiki Annenden başka kimse senin en iyi arkadaşın SIRDAŞIN olamaz:) Rabbim onları başımızdan eksik etmesin Annelerimizden daha çok öğreneceklerimiz var..


Malumunuz Anneler günü kapıda Mayıs ayının ikinci pazarı Anneler günü e biz evlatlarıda tatlı bir telaş almadı değil:)Gerçi onlar her ne kadar 'Aman bee yavrum harcamayın paracıklarınızı' dese de annemin değimiyle:))Hediye arayışına çoğumuz giriyoruz bende biraz araştırma yaptım hediye sitelerinden fikirler aldım en alta linklerini koyucam. Annelere ne hediye alınır? bir göz atalım bakalım :)


1.Çay veya kahve sever Anneniz varsa birlikte çekildiğiniz özel bir fotoğrafınızı güzel bir kupaya bastırabilirsiniz.Böylelikle her çay,kahve içtiğinde sizi görecektir ^^


2.Cilt bakımına özen gösteren  bir anneniz varsa bitmeye yakın olan veya biten cilt bakın ürünleri içeren bir sepet yapabilirsiniz:)



3.Annelerin hergün şu çocuğa ne pişirsem derdinden kurtarmak için minik minik kağıtlara sevdiğiniz yemekleri yazarak ellerinizle süslediğiniz kavanoza koyup annenize hediye edebilirsiniz böylece her gün bir kağıt çekerek ne pişirsem derdin bir nebzede olsa kurtulabilir :)


4.Annelerimizin ortak özelliği Çiçek sevdasıdır bilindiği gibi :) ellerinizle diktiğiniz  büyüttüğünüz bir çiçeği veya hazır büyümüş bir çiçeği annenize hediye edebilirsiniz.



5.Özellikle uzakta yaşayan,okuyan,çalışan biriyseniz annenizin tek ihtiyacı sizi sürekli görmesidir bu özlemi bir nebzede olsa dindirebilmek için birlikte çekildiğiniz bir fotoğrafı bastırıp odasının baş ucuna koyabilirsiniz böylece her güne sizi görerek başlayacaktır .

6.Benim annem gibi Türk kahvesi seven bir anneniz varsa güzel bir sepete en güzel lezzetli kahvelerden karışım yaparak, yanına güzel bir fincan ve bakırdan  bir cezve , ufak ufak atıştırmalık lokum,çikolata,şekerleme de koyarak hediye edilebilir :) 




7.Maddi olanağınız varsa güzel bir altın kolye veya bileklik te iyi bir fikir olabilir :)




8.Anneler günü için Kendi ellerinizle bir şeyler mi yapmak istiyorsunuz? Neredeyse tüm günlerini geçirdikleri mutfakta ellerinden düşmeyen tahta kaşıkları süsleyerek mutfağına renk katabilir ve her kullanışta kendinizi hatırlatabilirsiniz.Yapımı için ( tık tık )




9.Örgü Tığ işi biliyorsanız ve anneniz tülbent veya eşarp kullanan biri ise el emeğinizle oyalayıp hediye edebilirsiniz.

10.Vee son olarak en kolayı ve bence bunların içerisinden en mutlu edeceğiniz hediye Annenize sıkı sıkı sarılıp ANNECİĞİMM SENİ ÇOK SEVİYORUM!!ÇOK SEVİYORUM demektir.Annelerimizi çok seviyoruz ama bu iki cümleden mağdur edebiliyoruz tek duymak istedikleri bu hediyelerr hepsi gelip geçici ama sevgi hep daimi hep kalıcı 

Evet benim şeçip beğendiğim 10 adet hediye fikirleri bunlardı. Umarım siz daha da güzellerini bulabilirsiniz.Biraz da olsa fikir verebildiysem ne Mutlu bana Unutmayalım Onlar bizim Kahramanlarımız Herşeyin En iyisini En güzelini Onlar hak ediyor.
Bende bu güzel hediye fikirlerini www.buldumbuldum.com adresinden edindim daha bir çok ilginç hediyelere bu adresten ulaşabilirsiniz:)

KENDİNİZE ÇOK CİCİ BAKIN:)

Yazımı okuduktan sonra sağ üst köşedeki bu siteye katılın ve takip butonuna yapacağınız bir TIK TIK ile beni çoook mutlu edeceksiniz beni bu mutluluktan mahrum etmeyin lütfen :) :)

Yorumlarınız benim için çok önemli:)

1 yorum:

  1. teşekkürler canım fikirlerin süper olmuş yine onlar bizim başımızın tacı

    YanıtlaSil

back to top