3 Nisan 2015 Cuma

KURUTMALI ÇAMAŞIR MAKİNESİ


Merhabalaar :)

Biliyoruz ki çamaşır makinesi hayatın vazgeçilmez bir parçası bizim için fakat en az çamaşır makinesi kadar kurutma makineleri de günümüz bayanların özellikle çalışan bayanların vazgeçilmez kolaylıklarından birisi oldu çıktı.Ve son zamanlarda yer kaplamaması açısından her iki işlemi tek bir makinenin yaptığı ürünler var.
Bu gün sizlere kurutmalı çamaşır makinelerinden bahsetmek istiyorum.

Rahatsızlığımdan dolayı benim evimin içinde çamaşır kurutmamam gerekiyor bizde beyaz eşya alırken listeye kurutma makinesini de ilave ettik.Ve bana kurutmalı çamaşır makineleri çok cazip geldi e günümüz teknolojisine bakıldığında bu çok ta saçma gelmiyor , başladık araştırmaya gezmediğimiz marka görmediğimiz ürün kalmadı ama her satıcı kendi malını sattığı halde her ikisini ayrı almamızı önerdi .
Sebeplerine gelince kurutmalı çamaşır makinelerinde;
  1.  Makinenizin en az 1 saat  yıkama yaptığını düşünün ve ardından yine çamaşır yoğunluğunuza göre 2 saat kurutma yapmanız gerekiyor çünkü çoğu evlerde azar azar çamaşır  yıkanmaz bir kerede çok yıkanır bu malumumuz. O yüzden 2 saat kurutma tam geliyor.Ettimi 3 saat hal böyle olunca makinenin ömrü bir hayli kısalıyor arızalar ardı arkası kesilmiyor.
  2. Ayrı ayrı Kurutma yaparken makine eşyalardaki bütün tüyü tozu kazanın içinde bulunan bir hazneye topluyor genellikle bu tüy ve tozlar çamaşırlara da ara ara bulaşabiliyor..Kurutmalı çamaşır makinelerinde  ise örneğin düşünün siyahları yıkadık kuruttuk geldiii sıra beyazlara beyazları da attınız yıkadınız ve  kuruttunuz ama beyazları aldığınızda tüm çamaşırlarınız tüy toz parçacıklarıyla kaplı olduğunu göreceksiniz ve bunlar hem yıkayıp hem kuruttuktan sonra öyle bir yapışır ki  çamaşırlar direk çöp!arınmaz.
  3. Bunun olmasını engellemek için siyahları yıkayıp kuruttuktan sonra 2 saat süren kazan temizleme programı yapmamız gerekiyor ettimi bize 5 saat daha beyazlar yıkanmadı bile ! elektrik faturası tavan ! 
  4. Bildiğiniz gibi çamaşır makinesinin kazanı delik delik tir.Kurutma makinesinin ise dümdüzdür.Her ikisinin bir olduğu makinelerde ise yıkama gibi deliklidir.Kurutmanın az da olsa yıpratma yaptığını biliyoruz ama kurutmalı çamaşır makinelerinde kazan tipi delikli olduğundan  çamaşırlarımız daha çok aşınmaya maruz kalıyor ömürleri kısalıyor.

Evet gördünüz gibi kurutmalı çamaşır makineleri hiçte masum değil.Bunu bizzat kullanan eşim dostum ve en önemlisi satıcılardan öğrendiğim bilgiler.Sizlerde alıp pişman olmayın istiyorum çünkü ucuz ürünler değil,atıp yenisini alalım.Yıllarca bizimle yaşlanıyorlar paramız neden göz göre göre çöpe gitsin ?

Eveet bugünlük benden bu kadar çok çok öptüm:*
KENDİZE ÇOK CİCİ BAKIN :)
Yazımı okuduktan sonra sağ üst köşedeki bu siteye katılın ve takip butonuna yapacağınız bir TIK TIK ile beni çoook mutlu edeceksiniz beni bu mutluluktan mahrum etmeyin lütfen :) :*

Yorumlarınız benim için çok önemli:)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top