12 Nisan 2015 Pazar

PARLAK OJE MAT OJEYE NASIL ÇEVRİLİR


GÜNAYDINN KIZLARR 
 Hafta sonu Lüleburgaz turumda lap tomu unuttuğum !! için yazılarımı yazamadım telefondan da çok rahat olmadı için bıraktım ne kadar güzel bir hafta sonuydu değilmi hava sıcacık güneş tam tepede pırıl pırıl :) tam benlik ailemle musmutlu hafta sonu geçirdim bi kaç sinir bozucu minicik önemsiz bir şeyler olsa da Allahıma çok şükür umursamaz ve de hiç kafaya takmaz bir yapım olduğu için pööıırrtttt! :D dedim geçtim :)Şimddiiiii kızlar yeni keşfettiğim ve muhteşem bulduğum Parlak ojenin  Mat oje haline Matlaştırıcı oje kullanılmadan nasıl çevrilir sizinle paylaşmak istedim bence çok işinize yarayacağını düşünüyorum .

Malzemelerimiz; :) :)
İstediğiniz renk parlak oje 
kahve makinesi 
Su 







Gelelim yapımına :)
Normal parlak ojemizi sürüyoruz :)Sonra Kahve makinesinde suyu kaynatıyoruz.Ben kahve makinesi dedim ama aynı işlemi su ısıtıcıları veya bir çaydanlık altında kaynattığınız suyla da yapabilirsiniz.Sürdüğümüz ojeleri suyun buharına 10 -15 sn boyunca  tutuyoruz vee tatatatammm Mat ojemiz hazır hemde her istediğimiz renk :)Harika bir teknik bence önümüz yaz iken gelsin rengarenk mat ojeler :)



Parlak 



(Mat hali fakat fotoğraf makinesinin flashı patladığından parlak duruyor ama tamamen mat )

Hatta tek bir ojeyle tırnağınıza böyle French uygulamalarıda yapabilirsiniz :) 

KOLAY GELSİN KIZLAAR :)
KENDİZE ÇOK CİCİ BAKIN:)


Yazımı okuduktan sonra sağ üst köşedeki bu siteye katılın ve takip butonuna yapacağınız bir TIK TIK ile beni çoook mutlu edeceksiniz beni bu mutluluktan mahrum etmeyin lütfen :) :)
Yorumlarınız benim için çok önemli:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top