9 Nisan 2015 Perşembe

CAMLAR NASIL PIRIL PIRIL OLUR :)


Merhaba kızçeler
Bugün çok kısa da olsa bir yazı paylaşmak istedim sizlerlele olmak beni çoook mutlu ediyor çünkü ama bugün canım eşimin doğum günü hazırlık vakti hem sizinle hem de onunla ilgilenmem gerek bu yüzden ufak ama etkili bir yazı olacak bence:)
bilmiyorum sizin oralarda havalar nasıl ama bizim buralarda bir yağmur bir güneş aldı başını gidiyor bugün yine yağmur yine fırtına :)
Evim bulunduğu mevki çok rüzgarlı olduğundan yağmur yağdığında veya yağmasa dahi toz toprak sürekli camlarımda e  benimde elimde sürekli cam sil ve bezz adım çıkmış sürekli cam silen kıza zaten :) 
Camsile para vermekten bir hal oldum başladım camların uzun süre toz tutmaması için ne yapılır diye araştırmaya:)Bir yerde cam sil suyunuza az bir miktar yumuşatıcı dökün uzuuun süre camınız yağmur yağsa dahi toz tutmasın ! diye yazıyordu. Allah dedim hemen denemeliyim bundan iyisi şamda kayısı daha ne isterim hemen cam sil suyuna az bir miktar yumuşatıcı döktüm eveet gelelim esas konuya sizlere bunu önereceğimi sandınız dimi hayır! kesinliklee benim yaptığım hataya düşmeyin camları silmek 2 saat alırmı yaa alıyomuş!
 Bir güzel sıktım camıma siliyorum siliyorum arınmıyor nokta nokta dalgalı dalgalı zor arındırdım inat ettim bakalım toz tutacakmı diye ne tozu ya keşke toz tutsa güneşli bir sabah bir kalktım uyandığımda da ilk salonumun camıyla karşılaşıyorum güneşte ilk oraya vuruyor cam olmuş mübarek ralli pisti gibi Allahım bu ne dalga bide eşim dalga geçmezmi:) Hayatım seni çok pasaklı gördüm bu camların hali ne diye bana soldan soldan gelmeye başladılar tabi silmezsem duramam :) e cam sil suyunu da maf ettim. 

Dedim saf su gibisi yok boşalttım şişeyi güzelceee yıkadım doldurdum Arıtılmış suyu Arıtılmış suyun içerisinde kireç olmadığı için su lekesi kalma ihtimali olmaz diye düşündüm sonra da aklıma SİRKE geldi sirkenin temizlikteki yerini bilmeyenimiz yoktur bir şişe içine yarım çay bardağı sirkeyi döktüm çalkaladım ve başlaadım camları silmeye:)




Bunca cam sil sularıyla cam sildim hemen hemen her markasıyla ama böyle parlaklık görmedim bu kadar rahat silme görmedim ayna gibi oldular ne dalga ne leke bayyılldımmm  bundan sonra camsile çifter çifter para vermeye son evimizde her zaman bulunan su ve sirkeyle misler gibi pırıl pırıl camlara sahip oluyoruz sadece cam değil kireç lekeleri ve mobilyalarınızı silerken de bu sudan kullanabilirsiniz mobilyaları camları temizlemede ayrı ayrı deterjan kullanmaya hepsine ayrı ayrı para harcamaya hiç gerek yok bence bir deneyin denemesi bedava ! :) 

          



       

(sadece bir günlük kullanım sonrası oluşan lekeler varın siz düşünün suyun kireç düzeyini )

Kızlar bundan sonra blog sayfamda İndirimli market broşürlerini yayınlama kararı aldım belki bir faydası olur Çok çok öptüm :)

KENDİNİZE ÇOK CİCİ BAKIN :)


Yazımı okuduktan sonra sağ üst köşedeki bu siteye katılın ve takip butonuna yapacağınız bir TIK TIK ile beni çoook mutlu edeceksiniz beni bu mutluluktan mahrum etmeyin lütfen :) :)
Yorumlarınız benim için çok önemli:)

3 yorum:

  1. Merhaba blogunuzu blog keşif etkinliğin de keşfettim bana da beklerim :)
    Sevgiler :)
    http://koredelisiyiz-biz.blogspot.com

    YanıtlaSil

back to top