18 Mart 2015 Çarşamba

Bu Gün Neler Aldımmm :)?

Selamm kızlarrrrr

1 günlük aradan sonra yine blogumun başıınndayım bugünde çok geç kaldım aslında çünkü alışverişten yeni geldim.Kahvemi kurabiyelerimi hazırladım geçtim masamın başına:)



Bugün yazacağım konu aslında Etamin  diğer adıyla kanaviçeydi, amaa bir aksilik yüzünden onu yazamadım .Aksilikte şu Etamin için havlu yeni desenler için kitap ip yapıştırıcı falan alacaktım Silivri de ki benim bildiğim en büyük tuhafiyeye gittim ama orada ki beyfendinin kaba saba  konuşmaları böyle ters ters çıkarmışçasına konuşması sinir etti beni ilk defa etamin yapıyorum sandı herhalde bilmiş bilmiş laflar falan peçete dekopajı için yapıştırıcı istedim bana kumaş yapıştırıcısı vermiş yani öyle bir havaya soktu ki beni iplerimi bile alamadım sanki daha çok oyalansam hadi hadi çocuklar çıkın artık işiniz bittiyse diyecekmiş gibi hissettim ve almadan çıktım. Gerçi yarın yapıştırıcıyı geri vericem ve gerekirse haddini de bildiricem ama yazıkkk beni kayybettii:))O yüzden bende bugün Yaptığım alışveriş hakkında yazı yapmaya karar verdim Haydi başlayalım :)
Evet bugun ki güneşli  hava beni dışarıya çıkmaya ikna etti açıkçası her ne kadar çok soğuk olduğunu fark edip pişmann olsam da bi kaç eksiklerimi tamamladım:)

İlk olarak tuhafiyeden neler aldım:)

Aslında hepsi tuhafiye değil kırtasiyede denilebililir Tuhafiyeden 2 adet etaminli el havlusu aldım Bu havlular içerisinde bulunan etamin sayesinde daha pratik gözüküyor normal de ben ayrı etaminimi işleyip havluma dikiyorum bu havluyu  ilk defa deniycem ve nasıl olduğunu birlikte göreceğiz:)

Daha sonra 1 adet Kolay kanaviçe serisi 3 kitabını aldım muhteşem figürler var ben aslında kendim kafadamda örnek çıkarabiliyorum ama içerisindeki modellere baaayıllldımmm! Fiyat olarak :10 tl mutfak için  yastık runner masa örtüsü her şey için çok güzel ve pratik modeller mevcut içerisinde.
Benim diğer kullandığım 2 dergi de resimde gördükleriniz.
İçerilerinde meyve ve çiçek gibi klasik modeller bulunmaktadır masa örtüsü yazmasına bakmayın masa örtüsü yastık vs. fark etmez içerisinden beğendiğinizbir modeli her yere uygulayabilirsiniz masa örtüsü yazıyor diye masa örtüsü işlemeniz şart değil önemli olan desen ,ölçüleri ve ip numarası :)

Diğer boya ponponları,sünger fırça,pembe akrilik boyayı kırtasiyeden aldım ponlarım yıpranmıştı yenilerini almanın vakti gelmişti :) gerçi set halinde bulamadım tanesini 1.5 tl ye aldım.. Su bazlı Akrilik pembe boyamıda 3.5 tl ye aldım bu boyayla ahşap,cam,seramik,demir her türlü yüzeyi boyamamız mümkün 
Kaşıklar ise her yerde bulunan Zerzavatçıdan aldım onlar süpriz:) Mutfakta kullandığınız tahta kaşık spatula her neyse bunların cilasız olmasına lütfen dikkat edin çünkü cila sıcakla temas halinde zararlı maddeler yayabiliyor buda kısa bir dip not :)
Gel gelelim o ufak gri kutuya oda bana tuhafiyecinin  verdiği yanlış yapıştırıcı zaten fiyatından anlamalıydım bir dekupaj tutkalı o boyda hemde 11 tl olmaz yani en fazla 7-8 tl civarı yok yok çok sinir oldum ben o adamcağızaa:)

Şimdi gelelim Gratisten aldıklarıma başka bir şeyler almak için gittiğim Gratis alışverişinden bambaşka şeylerle döndüm :)Bugün istediklerimi hiç alamadım ben ya .


Evett doğal olarak gözünüze ilk erkek deodorantı ve Roll on stick takılabilir :) Normaldir yani :)
Hep kendime alıcak değilim ya eşimin her ikiside bitmişti bu aralar yoğun olduğu için  bir türlü alamadı kendine bende hazır Gratise girmişken gözüme çarptı kaptım 2 tane hemdee Gratis kartımda biriken paralarla aldım ah ahh bu fedakarlığı kim yapar a dostlar oysaki ne hayallerim vardı o parayla .p Şaka bir yana eşime canım feda tabiki Dünya üzerinde başıma gelip gelebilecek en güzel ve özel şey o <3

Maybelline nin Colossal kajal göz   kalemini almak istiyordum ama bende birşey bitmeden alma taraftarı değilim siyah göz kalemim bitmediği için almıyordum bugün çok şükür bitti Flormarın siyah göz kalemini kullanıyordum ama hiç memnun kalmadığım için bir daha kullanmayı düşünmüyorum.Ama colossal kajalı araştırarak aldım genel olarak kullananlar memnun olduğunu gördüm ve güvendim kullandımda bugun çok memnun kaldım akma yapmadı pigmenti de çok yüksek siyahlığı harika yani gönül rahatlığıyla kullanabiliriz :) Fiyat olarak 9tl civarı




Gratisteki son aldığım ise Benrinin Peeling etkili makyaj temizleme pedi.Pamuğun üzerinde peeling toplarından var ama çok etkilemedi beni açıkçası ama kullandıktan sonra belki fikrim değişir bir deneyelim bakalım Fiyat olarak 4 tl civarı



Ve gelelim  alışverişimin sonuna eve dönüş yolunda uğradığım marketten  Dıadermıne Çift Fazlı kirpik koruyucu göz makyaj temizleyici ,Dermokilin 2 adet deneme boyu kil maskesini ve Febrez aldım 
Dıadermıne göz makyaj temizleyici suya dayanıklı makyaj dahil her türlü makyajı hassas olan olan göz çevresi bölgesine zarar vermeden mükemmel bir şekilde temizler kirpikleri korur ve bakım yapar.
Febreze'yi ilk aldığım günden beri severek ve devamlı kullanıyorum gerçekten çok ferah temizlik temizlik dediğimiz koku vardır ya hanımlar arasında işte öyle bir kokuya sahip benim kullandığım okyanus esintisi çok kalıcı ve evime her gelenin sorduğu bir koku.
Kil maskelerinin biri ise eşime biride bana ,eşimin cildi çok yağlı olduğu için denemek istedim bakalım nasıl olacak bende çok merak ediyorum çünkü sivilceye çok müsait bir cildi var deneyelim görelim

Evet hanımlar bugün canım arkadaşım bana misafirliğe geldi dedikodu hoş sohped derken  4 te başlayan blog yazım saat 8 de son buluyor paylaşsammı diye düşünürken paylaşmaya karar veriyorum iyi okumalar çok çok öptüm sizi :)

KENDİNİZE ÇOK İYİ BAKIN :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top