21 Mart 2015 Cumartesi

Pundranızz,Allığınız veya Farınız Kırıldı mı? O zaman Tamir edelim:)


Mutlu hafta sonlarııı :)

Hava ne kadar kapalı olsa da önemli olan kalbimizin açık ve güneşli olması kalbimizi hiç bir zaman karartmayalım hep yarınların güneşli olabileceğini unutmayalım güneş bulutların arkasında bir yerde:) Umutsuzluğa benim hayatım da asla!  yer yok! :)
Evet kızlar pudranız,allığınız  veya farınız kırıldı mı? :( tuz buz mu oldu? hiiç canınızı sıkmayın her şeyin bir çaresi  vardır :)



Bize lazım olan malzemelerimiz sırayla ;

1.Saf alkol 1 yemek kaşığı kadar ( eczanelerden bulabilirsiniz)
2.Bir çay kaşığı ( mutfakta ilk çekmeceden bulabilirsiniz :p )
3.1 kase 
4.Varsa badem yağı veya limon- lavanta esansı ama  olmasa da olur .
5.Tuz-buz olmuş pudra, allık veya far vs. vs.
yeni aldığım allık kırılınca internette yaptığım araştırma sonucu bulduğum bir yöntemi paylaşıcam sizlerle :)






Başlayalımmmm:)
İlk önce kırılan malzemeyi kaseye boşaltın kırılmamış parçaları varsa onlarıda toz haline getirin.Üzerine 1 yemek kaşığı alkolu dökün.
Not: kırılan malzemenizin ölçüsünü bilmediğim için ortalama yazdım azar azar döküp kıvamını resimdeki gibi ayarlarsınız :)
Alkolu döktükten sonra evde varsa badem yağı veya limon esansı gibi sıvılarda az olmak kaydıyla dökebilirsiniz çok sulu olmaması lazım ben bu sefer döktüm daha önce dökmediğim çok oldu birşey olmaz yani :)



Alkol deyince korkmayın lütfen çünkü alkol uçuuuuuup gidicek :) hiç kalmıycak
Ve çay kaşığıyla karıştırın resimdeki gibi kıvama gelince nasıl desem un helvası gibi olunca hazır demektir. off canım çekti valla :)



Daha sonra bunu koymak istediğiniz kaba ya kendi orjinal kabına veya başka bir kaba aktarın benim allığım flormarın sürekli kullandığım alllığı ama kabı gözüme büyük geldi  diğer biten pudra kabıma aktardım daha kullanışlı bir kabı olmuş oldu.
Parmağınızla bastırın ince bir tabaka haline getirin dümdüz olmasını sağlayın ve oda sıcaklığında kurumasını bekleyin çok sıcak bir şeyin üstüne koymayın çatlama yapabilir.




İŞte bu kadar onca para verip kırılan makyaj malzemeniz tekrardan sizlerle çöpe atmaya hiiç gerek yok bu kadar basit:) çok çok öptüm:*

KENDİNİZE ÇOK CİCİ BAKIN :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top