11 Mart 2015 Çarşamba

Bu Senenin Yastık önerileri :)




Merhaba hanımlaar :)

Kısacık aradan sonra yine buradayım  :) Lüleburgaz'dan Silivri'ye döndüm maalesef:(
Anneciğimden ayrıldım ama evimi de çok özlemişim ne değişik bi duygudur bu ya evime geliyorum baba evini özlüyorum baba evine gidiyorum ay evime gideyim biran önce evimi özledim diyorum.Bu nasıl bir çelişki anlamadım.Neyse sonuç itibariyle yuvamdayım ^^

Hanımlar malum önümüz bahar en sevdiğim mevsimde bahardır çünkü;ne çok terleriz nede çok üşürüz orta yolu vardır hep.Çiçekler açar ağaçlar yeşerir doğa tüm takılarını takar takıştırır güneşi karşılar.Peki evlerimiz şöyle kışın kasvetinden kurtulmaya ne dersiniz ?
gelsin pembeler yeşiller çiçekler böcekler :)

 İlk önce bütün günümüzü geçirdiğimiz koltuklara el atalım mı? Atalım atalım:)
Bildiğiniz gibi yeni koltuklarda son moda tamamen yastık kaplı olmasıdır tabi ki tercihe göre değişiyor ama genellikle öyle olduğunu görüyorum zaten Türk kadınları olarak yastığa karşıda ayrı bir zaafımız var kabul edelim yani :)

Odanıza ayrı bir hava ayrı bir renk gönlünüze gözünüze iyi gelecek değişiklikler istiyorsanız mevcut bulunan yastıklarınızın arasına zevkinize göre çiçekli,sade,Vintage tarzı ama şöyle canlı canlı yastıklar katarak şahane bir görünüm elde edebilirsiniz ve bu yastıkları elde etmek çok ta maliyetli ve zor değil.Kumaşçılar dan bütçenize göre istediğiniz renk desen ve adette yastık elde etmek çok kolay yada hiç uğraşmadan hazır kalıp satan dükkanlardan da rahatlıkla satın alabilirsiniz.



Böyle bir düşünceniz varsa bu senenin modası olan Vintage tarzı yastıkları öneririm çünkü hem evinizi eskilere götürüp hemde baharın canlılığını getirebilirsiniz.İnanın herkes hayran kalıcak. İster 3 -4 yastıkla isterseniz sade düz renklerin arasına katarak kullanabilirsiniz.Ama size önerim abartmamak.Her zaman düz ve sade kumaşların arasına Hareketli desenleri koyarsanız gözünüzü yormaz ve çabuk sıkılmazsınız.


Bu da benim baharı getirme çabalarım :) daha ilaveler olacak elbet onları da zevkle paylaşıcam :) 
Ben evimin eşyalarını, aksesuarlarını seçerken her odaya  bir renk belirledim mesela oturma odam turkuaz mavisi bu rengi genele değilde  aralara serptim yani yastık,komodin,mumluk falan gibi ama bi yerden sonra değişiklik aradım kabul ediyorum çok çabuk sıkılan birisiyim :)  ve yastık kılıflarımı değiştirme kararı aldım. Hepsini değiştirmek maliyetli gibi görünebilir ama gözünüz korkmasın bende öyle düşünüyordum ve göze almıştım 50x50 boyutlarında ki  9 Adet yastık bana sadece 30 tl' ye geldi.Yani evinize renk katmak çokta maliyetli değil.Zaten hanımlar ne yapar ne eder en uygun olanını bulur ve kullanır.
Hanımlar bahar yavaş yavaş gelmeye başladı bir yastık bir yastık kenara koyun derim :)
 Yeter ki isteyin hiç bir şey imkansız değildir.Sizi kim durdurabilir ki ? :)

Blog sayfamın görünümünde değişiklikler yaptım Bu konu hakkında ve sayfamın görünümündeki değişiklikler hakkında güzel yorum ve önerilerinizi bekliyorum .

Yorumlarınız benim için çok önemli unutmayın :) :*


KENDİNİZDE ÇOK CİCİ BAKIN :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top