13 Mart 2015 Cuma

HERKES ELİNE FIRÇASINI ALSIN :)


Merhaabaaa kızlarr
Ne güzel bir gün güneş tam istediğim gibi ışıl ışıl evimizi,içimizi aydınlatıyor ısıtıyor:)
Bugün evimizde ki özellikle mutfakta kullandığımız mutfak gereçlerinin bambaşka bir hale getiricez .
Hadi bakalım başlayalım :) Aslında bugün anlatacaklakrımı daha önce instagram adresimde paylaşmıştım şimdi ayrıntılarını anlatıcam sizlere:)
Çeyiz alışverişi yaparken bu Eyfel kulesi şeklindeki yağdanlıklar yeni çıkmıştı ve moda olmuştu bende bir tane aldım elbet bu arada ben yılllaaarca şu eyfel kulesine HEYFEL kulesi deyip durdum koca Trakyalı olarak :)) bir gün kardeşim dayanamayıp abla yeter HEYFEL değil EYFEL dedi ve tüm dünya başıma yıkıldı oysaki ben Trakyalılar ''H'' harfini söyleyemiyor diye Eyfel diyorlar sanıyodum üstüne basaa basaa HEYFEL diyordum ama meğerse rezil oluyormuşum tipik ayrana hayran diyen trakyalı gençlerin dramı gibi aklıma geldi sizinle paylaşmak istedim :))) Neysee konumuza geri dönelim e tabiki  bir süre sonra sıkıldım tahmin edersiniz ki  pembeye boyadım çünkü benim mutfagımın geneli pembe olduğu için başka bir şeye boyayamazdım .



Kırtasiyeden aldığım pembe sprey boyayla üzerini 3 kat geçtim ve verniğe gerek duymadım parlaklığı gayet iyiydi yalnız dikkat edin sprey her yere uçup yapışabilen bir şey balkonunuz müsaitse orada yapmanızı öneririm.Sprey boyayı 5 tl ye almıştım.
bu arada yağdanlığımın fotoğraf kalitesi çok kötü çünkü o artık yok eşim sağolsun kırdı :)

Sonra bir baktım bıçaklık ta benim gözüme batmaya başladı e onuda elden geçirdim tabi ki yalnız
bıçaklığı eşimin dükkandan getirdiği en minik rulo fırça ve yarım kiloluk boyayla boyadım boya kendinden vernikli olduğu için ekstra vernik gerektirmedi ama bu boya maliyetli olabilir zaten gerek te yok aynı etkiyi resimdeki boyalardan da elde edebilirsiniz üstelik çok uygun fiyatlarda tanesi 1.5 tl boyutlarına göre değişiyor tabi kırtasiye ve yapı malzemeleri satan yerleden bulabilirisiniz ben de kullanıyorum ve çokta memnunum boyayı uygulamak içinse yine aynı  yerlerde satılan bu ponponlardan alabilirsiniz bir pakette 4 adet bulunuyor ve fiyatı 5 tl uygulayacağınız yüzeye pıt pıt şeklinde uygulamalısınız 3 kat yeterli olacaktır 1 katı vurduktan sonra tamamen kurumasını beklemeniz lazım bu çok önemli.


aynen bu şekilde pıt pıt:)

Bugünlük benden bu kadar hanımlar sizde evinizdeki yağdanlık tuzluk baharatlık kavanoz elinize ne geçerse istediğiniz sevdiğiniz bir renge boyayıp mutfağınıza renk katabilirsiniz . Bu güneşli havada hadi üşenmeyin bir koşu kırtasiyeye gidin ve sizde deneyin yaptığınız objelerin resmini mail adresime yollarsanız memnuniyetle yayınlarım :)

yorumlarınız benim için çok değerli yorumlarınızı bekliyorum :)

KENDİNİZE ÇOK CİCİ BAKIN :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top