6 Mart 2015 Cuma

CİLT BAKIMI ARTIK YOLCULUKLARDA DA YANIMIZDA :)




Merhaba hanımlar

Bugün lüleburgazdayım anneciğimin yanında Jdüşündüm de hazır bugün öncelikli işim yolculukken,yolculuğa çıkarken kaldığım yere evimin cilt bakım saç bakımı ürünlerimi nasıl götürebileceğimiz hakkında elimde geldiğince yardımcı olmak istiyorum.

Normalde ben her şeyimi işte Tonik, temizleme sütü ,şampuanım ,saç kremin ve hatta duş jelimi olduğu gibi götürüyorum.Ama şişeleri çok büyük olduğu için daha büyük bir çanta almam gerekiyordu kendi arabamla gittiğimde sorun olmuyor ama  bazen otobüsle gidiyorum ve çok zor oluyor tahmin edersinizki.

Neyse bi gün ablamın kızında gördüm bu şirin şişeleri ve oldukça mantıklı geldi minik minik ufacık bir makyaj çantasına dahi saydıklarımın hepsini sığdırabilirsiniz ve nereye giderseniz gidin sadece kendi ürünlerinizi cilt bakım ve saç ürünlerinizi kullanabilrsiniz.Çünkü bazen başıma geldiği oldu unuttuğum oluyordu ve gittiğim yerde makyajmı silmek istediğimde benim cilt tipim karma misafirlikte olduğum yerde rica etsemde bazen aynı tip çıkmıyor malesefki J  ürün yağlı veya normal ciltler için oluyor e tabiî ki cilt tepki veriyor haliyle ama bu bızdıklarla bütün bu sorunlar ortadan kalkıyoorrrJ





Ben bu şirinleri gratis ten aldım ve felaket uygun bir  fiyata  bir pakette 2 tane olmak üzere vardı iki paket almayı tercih ettim sırayla inceleyelim


                                               

Bu şişede niveanın toniği mevcut (tonik hakkında görüşlerimi ayrıca yazıcam) uzun zamandır da ufacık şişe bitmedi gitti demekki çok fazla seyahat etmiyorum hmm bunu eşimle bi konuşmam lazım :P neyssse:) tonik sıvı olduğu için sprey şeklinde olan şişeye koymaya uygun gördüm oldukça pratik kullanımı oluyor gözlerimi sıkıca kapatıp yüzüme sıkabiliyorum yada pamuk yardımıyla cildimi temizledikten sonra uyguluyorum.






İçlerinde maviş maviş kalpleriyle ayrılan tek şişe  bu bunu nedense mavi yapmışlar. oysaki diğerleri gibi pempiş olabiliridi yaniii. Bunun içindede duş jelim var aslında ''eşimin duş jeli'' :)) ama kokusunu çok beğndiğim için birazcık çaldım ;)


Bu şirinemde ise Farnasinin bayıldığım ürünlerinden biri olan şampuanım var bu şampuan hakkında da ayrı bi yazı yazıcam çünkü bizzat hak ediyorlar hatta Farmasi ürünlerini ayrınrtılı bir şekilde inceleyen bir yazıolursa daha faydalı olur gibi :)             

En son olarak ta temizleme sütü yine Niveadan ben Niveayı beğeniyorum ama beğenmediğim ürünleride yok değil konuşucazz hanımlar :) bu şişede çok kullanışlı içindekilerin akmasına ihtimal yok.. işte bu kadarr :)


Sizde bu ürünlere Gratis ten ulaşabilirsiniz paket halinde satılıyor her pakete 2 adet ürün var ben 1 paketin tanesine 2.5 tl ödemiştim yani 5 tl mal oldu bence rahatlık ve cilt bakımı rutinini aksatmamak için çok cüzi bir miktar hepinizi öpüyorum kendinize çok cici bakın : *


sosyal medya ikonları için http://miskinkek.blogspot.com.tr/ ' ye çok ama çok teşekkür ederim :)

Yorumlarınızı bekliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top