7 Mart 2015 Cumartesi

GRATİS' TE İNDİRİM ! :) ALDIKLARIM

Günaydınnn... 
Bana gün daha yeni aydınlandı :) ama sadece mecazen ama hava berbat iç sıkıcı zaten ne zaman lüleburgaza gelsek hava birden bozuyor tövbe yarabbi bir kerametsizlik mi vardır bende ne :P :)) 
her şeye rağmen okadar güzel uyandım ki burcumla aynı yatakta yatmayalı çok uzun zaman olmuştu kız kıza bütün gece dedikodu kahkaha inlettik evi.Çok şükür ki yanında bütün sıkıntılarımı unutabileceğim gülmekten hani karnınız ağrır ya işte beni o hale sokan dostlarım var bazen çok şanlı olduğumu düşünüyorum ama bugün şanssızız ya hava buz gibi benim gidecek bir sürü adresim vardı Gratise,English home, teyzoşuma gidicektik ama kısmet olmadı yarın gideriz belki hava güzel olursa
Evet asıl konumuza dönelimm :)
Gratiste kadınlar gününe özel  %50 Gratis kartına özel + %25 indirim vardıııı:)
Gratisin de bu yanını çok seviyorum ya indirim yapmak için her fırsatı kolluyor sağ olsun :) benimde  bir kaç makyaj malzemesine ve cilt temizleyicisine ihtiyacım vardı fırsatı değerlendirmek istedim erken çıkamadım akşam eşimle birlikte çıktık ama tabi ki talan edilmiş bir haldeydi:)

Çok ta bir ihtiyacım yoktu fondötenim,rimelim, toniğim bitmişti.Neyse gittik ama sadece cilt ürünlerinde %50 indirim gratis karta özel %25 indirimide karta para olarak atılıyormuş yani benim anladığım gibi %75 indirim olmuyor :D

Nıveanın ürünlerini ben çok beğeniyorum çünkü çocukluğumuzdan beri bizimle.Babannelerimizin annelerimizin bile evinde bir Nıvea yağlı kremi bulunurdu hani o mavi yuvarlak ve miss gibi kokan kutu :) yılların markası o yüzden hep bi güven beslemişimdir Nıveaya :) 2 yıldır da toniğini kullanıyorum bitince bu sefer farklı versiyonun denemeye karar verdim açıkçası denemeden yazmak istemedim ve iki gündür kullanıyorum ve gerçekten çok beğendim özellikle ferahlatıcı ve miss gibi kokusuna bayıldım genellikle gece cilt temizliği yaptığımız için yatarken fark ettim ki kokusu buram buram burnuma geliyor oda insana temizlik duygusu uyandırıyor ben açıkçası çok beğendim. Fiyatıda aklımda kaldığı kadarıyla %50 indirimli haliyle 9.95  diye hatırlıyorum .



Aldığım bir diğer ürünümde L'oreal Infallıble 24H fondöteni .Uzun zamandır golden rose fondöteni kullanıyordum ve oldukça memnundum halada memnunum da reklamlar da da çok sık görünce denemek istedim açıkçası ve %40 indirim vardı. Dün denedim çünkü satış görevlisi kız o kadar çok övünce 24 saat çıkmadığını porselen makyajlarda kullanıldığını söyleyince bayağı bi merak ettim.Fondötenin likit bir yapısı var ve şişeden bakıldığında bayağı açık ton gibi duruyor hatta eve geldiğim de '' ya bu çok açık bembeyaz olacak yüzüm ''diye korktum ve satış görevlisine birazcık ama azcık bi sitem ettim :D Fakat hiç korktuğum gibi olmadı yüzüme uygulayınca gayet cildim ile uyum sağladı ve sanki koyulaştı ama en önemli özelliği dediği gibi 24 saat kalıcı olup olmadığıydı. Vee gerçekten saat 17.00 dan 23.00'a kadar gecen zamanda 1 saatte bir çıktımı acaba diye gidip gelip kontrol ettim :D(17.00 diyorum çünkü normalde o saatte artık fondötenim çıkmaya başlar benim )Ve peçeteyle silmeye çalıştım bakalım peçeteye geliyor mu? hala yüzümde mi? Diye çok doğal durduğu için anlayamıyorum da hani sanki 24 saatten önce çıksın da gideyim kıza hani çıkmazdı diye sitem etmek istermişim gibi:)
Amaa cidden çıkmadı halaa yüzümdeydi yani ben beğendim cildime de uyum sağladı çok aşırı kapatıcı özeliği yok açıkçası ama altına iyi kapatıcı uygularsanız kusursuz bir sonuç alabilirsiniz .
fiyat:38.74 küsurat doğru olmaya bilir 

 

Bir diğer aldığımda L'OREALPARİS FALSE LASH ARCHITECT mascarası aynı şekilde onu da indirimden aldım L'oreal standında %40 indirim vardı zaten. Ben çok beğendim aslında L'OREAL Paris
  
Manga Mega Volume Black Angel Mascara sını almak niyetiyle gittim ve beğenmedim. Çok kırılgan bi fırça yapısı vardı genellikle makyaj malzemesi almaya gittiğimde sıfır makyaj gidiyorum ki daha iyi doğru sonuç alabilmek için. Bir gözüme Manga diğerine de False Lash olanını denedim açıkçası bu galip geldi. Ben çok beğendim ve çok kalıcı makyajımı temizleyene kadar hiç çıkmadı silmeseydim eminim kalırdı da. Yani L'OREAL PARİS FALSE LASH ARCHITECT mascarasını gönül rahatlığıyla öneriyorum :)


fiyatı:28.95 küsuratlar doğru olmaya bilir :)

Evet Kadınlar gününe özel Gratis indiriminden ben bu kadar faydalanabildim az ve öz oldu ama iyi oldu bence en azından işime yarar faydalı şeyler aldığımı düşünüyorum sizi çok öpüyorum kendinize çok cici bakın :)


Fişi attığımdan sadece küsurat fiyatlarını hatırlamıyorum tam doğru olmaya bilir :)



!!!!Kızlar kampanya hala devam ediyor son tarih 8 mart bence kaçırmayın derim bu fırsatı bütün detaylar www.gratis.com.tr de !!!



 Yorumlarınızı bekliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top