16 Mart 2015 Pazartesi

Kına Geceniz için ufak öneriler :)

     

Merhaba kızlar 
Etrafımda ki bir çok arkadaşım düğün hazırılığı içerisindeler Rabbim inşallah hayırlısıyla hepsini yuvasına kavuşturur.Son 2 yıldır Düğün etkinlikleri gerçekten çok etkileyici çok cici .
Özellikler kına geceleri kızlarda ki kırmızı taçlar tokalar derken heryer kıp kırmızı oluyor.
 Uzun bir süredir kınalar da saray konsepti kullanılıyor.Gelinlerin sultanlar gibi  giyinmesi arkadaşlarının geline kendilerini uydurmaları veya nedimleri olarak bir örnek bindallı giymeli gerçekten göze hitap ediyor.
Son 1  yıldır  kızların saçlarına taktıkları kırmızı taçların modası kalktı diye düşünüyorum artık kızların başlarına tüllü fesler takılıyor. Ama siz ben taçları beğeniyorum kullanmak istiyorum diyorsanız tabi ki bu sizin tercihiniz sizin düğününüz :) ben naçizane fikirlerimi yazıyorum.Bende kendi kınamda taç kullanmıştım mesela çünkü o zaman modaydı:)
Eveet başlayalım ilk önce kınanıza gelen misafirlerinizi adınızın yazdığı mesela ''Hilalin kınasına Hoşgeldiniz'' yazılı bir tabelayla karşılayabilirsiniz girişte nedimelerimiz süslenmiş kırmızı tepside gelenlerin ağzı tatlansın tatlı sohpetler edilsin diye lokum ikram edebilirler.Eğer düğününüz Çok kalabalık Kadın-erkek karışık ise düğün esnasında da dağıtabilirsiniz.Misafirlerimizi karşıladık ağızlarını tatlandırdık ve masalara oturdular Masalara kınanızdan hatıra olabilecek küçük objeler bırakabilirsiniz örneğin Kumaşçıdan aldığınız kırmızı bir keçeden kaftan şeklini çıkarıp arkasına magnet mıknatısı yapıştırılabilir veya bir delik açarak zincir geçirip anahtarlık yapılabilir böyle ufak ama elinizin emeğinin geçebileceği şeyler gibi :)



        


O sırada Düğünlerde slayt oluyor da kınalar da olmaz mı? olur elbet şöyle en güzel fotoğraflarınızın veya en eğlenceli en komik fotoğraflarınızın olduğu bir slayt hem kına başlayana kadar misafirlerinizi eğlendirir ve oyalar .
Yine son zamanlarda gördüğüm şu meşhur Dansöz kemerleri bizim tabirimizle Shakira kemerlerinden dağıtılması bence gayet mantıklı kızların bellerin de şıkır şıkır bir düşünsenize güzel olmazmıydı?:) 
Bunların yanında çok özel dostlarınıza yada imkanınız varsa tüm misafirlere paketler içerisinde kınayı anımsatacak hatırlatacak objeler süsler yerleştirip kınanızı ölümsüz kılabilirsiniz.Oyun esnasında dağıtılan mendiller ,keseler içerisindeki çerezler,Mumlar bunlar bir gelenektir zaten asla unutulmaz :)




Kızların ellerinde şu meşhur tabelalarıda unutmayalım Fotoğraf karelerinizi neşelendirmek için vazgeçilmezler bence :) Hepsinden önemlisi kına tepsiniz Çok göz alıcı olmasına dikkat edin. Unutmayın düğünün ana TEMAsı siz siniz sizin önünüze hiç bir şey geçmemeli. Bindallı saçınız,makyajınız ve ayakkabılarınıza çok özen göstermelisiniz






 


Bunlarda benim kınam da Ayna-Tarak ve Ziller hariç Ellerimle yaptığım süslemelerim.
Lavanta yastığı ve kına kesesi için kumaşçı dan kadife kırmızı kumaş,lavanta,ve düğme aldım evde kesip dikip içini doldurdum ve simli iptende kenarına bir püskül yaptım bilgisayarda hazırladığım Hilalin kınasına hoşgeldiniz yazısını da çıkartarak kenarına yine simli ip yardımıyla diktim.Kına kesesi içinde aynı uygulamayı yaptım görünüş olarak ona sadece sahte altın pullardan diktim ve yine altın rengi simli iple bağladım.
Ojeye gelince en zorlandığım o oldu her yerde toplasan 4-5 tane kırmızı oje buluyordum çıldıracaktım sonra etrafımda ki herkesi seferber ettim tüm kırmızı ojeleri toplattırdım:) sağ olsunlar eş dost akrabalarımız böyle günlerde belli oluyorlarr.Özellikle Burcum Hepsinde emeği Uykusuzluğu yorgunluğu vardır Seni seviyorum Kardeşim iyi ki varsın :)
Evet duygusal dakikalar yaşadıktan sonrada dönelim ojeye :) yine ojenin kapağı için hazır gül ve bir parça kırmızı tül aldım tuhafiyelerden bulabilirsiniz onları da bir güzel kapağına yapıştırdıktan sonra yine Windows word 'te hazırladığım üzerin de bulunan küçük resimleri de çıkartıp yapıştırdım. Ayna ve ziller hazır sipariş etmiştim İşte bu kadar düğün hatıralarım hazır :) kendiniz yaptığınızda daha az masraflı ve daha değerli oluyor bunu unutmayın

Daha öncede dediğim gibi o gün sizin gününüz siz ne isterseniz ne dilersiniz o olsun inşallah. Ama unutmayın bunlar gelip geçici eviniz yuvanız huzur mutluluk dolsun en önemlisi bu:)
 Bugünlük benden  bu kadar 

KENDİNİZE ÇOK CİCİ BAKIN  :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top