24 Mart 2015 Salı

Elektrikli Ev aletlerinden mağdur olduklarım :)


Günaaaydııınn günayydınnnn :)
Bu sabah eşimle kahve içerken dedim ki ben bugün blogumu erken yazıcam  bırakıcam  evi süpürmeyi  silmeyi önce blogumu yazıcam o herşeyden önemli diye düşündüm,oturdum blogumun başına ve uzun zamandır yazmak istediğim benim mağdur olduğum bir konu vardı.Ben artık olacağım kadar oldum en azından yeni evlenecek arkadaşlarım mağdur olmasın ve pişman olmasın diye sıvadımm kolları konumuz evdeki elektrikli ev aletleri Haydi bakalım başlayalım 1 tık aşağıya :)




İlk önce bin pişman olduğum bir üründen bahsetmek istiyorum Arçelik sulu süpürge  Astım hastası olduğum için hiç bir şekilde tozla karşılaşmamam gerekiyor çünkü nefes alamıyorum o yüzden kuvvetli ve temizleme aşamasında tozla karşılaşmamak için sule süpürge almayı tercih ettim etmez olaydım.
İlk önce çekim kuvveti gerçekten çok iyi bunda bir sıkıntı yok ama temizleme aşaması resmen ızdırap hazneye fazla su konulmuyor az  konulduğu için haznenin içerisinde bulunan filtreler tamamen pislik saç kıl ne varsa yapışıyor aralara giriyor yani tozla karşılaşılmıyor tam tersi bir bütün oluyoruz her şeyi elimle alıp temizlemek zorunda kalıyorum suyla çıkmıyor.Filtresi delik delik olduğu için çalışma esnasında o kiri sarıp sarmalıyor resmen yani işim bitti süpürgenin fişini çekip oturayım yok birde bu süpürgenin içini dışını her bölgesini temizlemeniz çamaşır suyu veya bi detarjanla köpürtmeniz gerekiyor 1 gün unutulsun ki ben unutttum! aman Allahım böyle bir koku yok :///
Hacim olarak çok büyük ağırlık keza içerisin de su olduğu için 2 katına çıkıyor süpürgeyi taşırken zaten bir posta yoruluyorsunuz çook ağır. Aslında  bilmiyorum üreticileri hiç mi bunları göz ardı etmemiş anlamadım ama ben kendi başımı kendim yaktım satıcı kızı dinlemedim kız bana alma dedi çok zor dedi ama ben o birşey bilmiyormuş gibi böbürlenince heh işte gördük dinlememenin sonucunu.
Bu süpürge bana resmen yeni bir el süpürgesi aldırttı şimdi haftanın 6 günü onu açıyorum haftanın 1 günü büyük temizlikte bu süpürgemi açıyorum anca böyle kolayını buldum çünkü her gün açılması imkansız zor bir süpürge.

Eğer çeyizinize bu süpürgeden aldıysanız kutusu hiç açılmamışsa 1 dk bile beklemeden gidip değiştirin Arçelik anlayışlı bir şirket,bence değişim yapacaktır:)



Bir diğer beğenmedim Arçelik markası olan Gurundig el blender seti :/ beni mağdur edenler listesinin 2. sırasında çeyiz hazırlık esnasında mikserim ve bu blender setim ayrı olarak vardı ama çeyizi taşıma yerleştirme sırasında mikserim kırılmış kullanamadan çöpe atmak zorunda kaldım bu blender seti içerinde mikser aparatı olduğu için işimi göreceğini düşündüm. 1 -2 kere kek yaparken kullandığım mikser aparatı motorunu yaktı ve bozuldu. Çünkü böyle setler bir çok görevi gördüğü için daha narin kullanılması gerekiyor tuşa basma süresi en fazla 15 sn olması gerekiyor böylede kek yapılmaz hal böyle olunca motoru öyle bir zamanda yandı ki anlatamam toplasam 4 -5 kere kullanmışımdır ve sonra servise :/
Arçeliğin en sevdiğim yönü gerçekten bunda çok iyiler serviste hiç bir şekilde sizi mağdur etmiyor eski makinenizi size vermiyor direk açılmamış kutu yeni ürün veriyor bana öyle yaptılar yeni ürün verdiler her aparattan,parçadan 2 adet olmuş oldu bu konuda çok mutluyum şimdi sadece öğütmek ve parçalamak için kullanıyorum .
Size tavsiyem kek ve benzeri malzemeleri karıştırmak için  ayrı olarak  sadece o işi görecek ürünler almanız.


Ben Fakirin mikserini aldım çok çok memnunum çok kuvvetli ve saklama kabıyla her yerde kolaylıkla saklanabilir. Eğer bir mikser almayı düşünüyorsanız Fakir markasını önerebilirim :)



 Evet Arçelikten genel olarak çok memnunum fakat bu iki ürünü bana ek ürün almama sebep oldu:)Sizde yeni süpürge veya blender seti almayı düşünüyorsanız bunları göz ardı etmeyin derim:)Para kolay kazanılmıyor:)Bugünlük benden bu kadar

KENDİNİZE ÇOK CİCİ BAKIN :)

Yazımı okumuşken önceki ve sonraki yazılarımı takip etmek için sağ üst köşedeki takip butonuna basmayı unutmayın lütfen:) ^^ 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top