23 Mart 2015 Pazartesi

Sevdiğim Makyaj ürünleri :)



selam kızlarr bugün size severek kullandığım 6 üründen bahsetmek istedim çünkü her biri hem fiyat olarak çok uygun hemde kalite olarak çok iyi Daha ne isteriz ki :)



ilk önce Pastelin Suya dayanıklı Dipliner'ından bahsetmek istiyorum.Pigment olarak görüldüğü gibi çok yoğum simsiyah tam istediğim gibi.En sevdiğim özelliği ise kalıcığılı gün boyun terleme sıcaklık  ve suya karşı çok dayanıklı akma ve bulaşma yapmıyor kısacası çok kaliteli bir ürün güvenle kullanabilirsiniz hele ki önümüz yazken Pastelin suya dayanıklı diplinerıyla rahat bi gün geçirebilirsiniz.


Diğer ürün ise Rımmel london'ın  lip glossu buda beğendiğim ürünlerin içerisinde sürdüğümde dudaklarımıa yapışş yapışşş bir his bıırakmıyor ve saçlarımı dudaklarıma yapıştırmıyor kalıcığı orta derecede ama dudakta gerçekten çok hoş duruyor günlük olarak severek kullandığım bir ürün bendeki lip glossun numarası biraz kötü yazılmış ama 300 olarak okudum :) daha bir çok rennk seçenekleri mevcut :)


Yine bir Rımmel london ürünüyle birlikteyiz :) Scandal eyes retro glam isimli mascarası Takma kirpik etkisi yarattığı söyleniyor okadar da değil tabi ki ama kalıcığı ve verdiği siyahlık çok iyi fırçasına özellikle bayıldım uygulaması çok rahat hatta bittiğinde kendisini atmayarak fırçasını kullanmayı düşünüyorum :)



Şimdi gelelim Kaşlarımıza Flormar! Flormar! en sevdiğim marka:)
kaşlarımın başlangıcı epey bi boş gerçi şu an badem yağının etkilerini görüyorum gözle görülür bir düzelme var ama tamamen çıkana kadar elimden düşürmediğim bir ürün Eyebrow Shadow diye geçiyor çevirildiğin de ise kaş gölgesi gibi saçma birşey çıkıyor aman kaş farı işteee :) Islak yada kuru uygulanabilen bir ürün gün boyu kalıcı hatta silinmezse ertesi gün dahi kendini belli ediyor çok kalıcı ve pigmenti de çok yüksek kaşlarınız da boşluklar var ise size uygun numarasını tavsiye edebilirim :)

pek iyi çıkmamış ama numarası EBO3 

Dudaklarınız çok kuru ve çatlaksa hem nemlendirmek hemde doğal bir ruj uygulaması için Maybelline'nin Baby Lips dudak koruyucusunu öneririm 8 saat nemlendirme özelliğinin yanı sıra GFK 20 ile güneşin zararlı etkilerinden den dudaklarımızı koruyor daha ne olsun ki :)
Günlük olarak  koruyuculuktan öte ruj niyetine sık kullandığım bir ürün tavsiyee edilir:)


Gelelim en sevdiğim ürünee Maybelline the falsies Volum Express Mascarasına fırçasının gördüğünüz gibi kıvrık olması kirpiklere olduğundan 2 kat fazla hacim vermesini sağlıyor kirpikleri adeta tarıyor kalıcılığı muhteşem siyahlık keza kalıcılılığla eş değer benim kirpik yapıma çok uygun yalnız bir arkadaşım kirpiklerini yapıştırdığını üzerine bir başka mascara fırçasıyla düzettiğini bu şekilde uygulamayla çok iyi sonuç aldığını söylemişti Almak isterseniz ve aldığınız da böyle birşeyle karşılaşırsanız bir  başka mascara fırçasından yardım alabilirsiniz bende genellikle 2 adet mascara kullanırım kirpiklerime ama  Maybelline the falsies Volum Express te gerek duymadım açıkçası :)

Bu gün sizlere severek kullandığım 6 adet üründen bahsettim fiyat olarakta hepsi çok uygun eğer herhangi birinden ihtiyacınız varsa bu markalarıda deneyebilirsiniz :)

KENDİNİZE ÇOK CİCİ BAKIN :)




1 yorum:

back to top