22 Mart 2015 Pazar

DAVETİYE' DE EKONOMİ :)


Herkese iyi Pazaarlaaarr:)

Ne kadar güzel bir gün bugün ya güneş pırıl pırıl hava sıcakk vallahi içimiz dışımız yuvalarımız aydınlandı ya ohh bugün çok mutluyum çok şükür 
Rabbim kimsenin evinden mutluluğu,huzuru eksik etmesin (amin)  
Bugün güne çok güzel başladık sabah erkenden eşimle sahile kahvaltı yapmaya indik deniz pırıl pırıl sessiz sakin daha kimseler yok sohpet ,kahkaha güne çok pozitif enerjik başladım yani kızlar:)
Eveeeet bugün yeni evlenecek arkadaşlarıma Davetiyeler hakkında benim yaptığım güzel bir taktiği anlatıcam :)


Bütün gelinler düğün davetiyelerinin en güzelini en havalısını veya en eğlencelisini yaptırmak ister vee aylar öncesinden bilgisayarında veya telefonunda internetten beğendiği davetiyelerin kayıtlı resmi muhakkak vardır.Benim de öyleydi tabiki.Ve davetiye bakmaya sipariş etmeye sıra geldiğinde düğün için onca yapılan masraf ve daha yapılacak masrafları düşündüğümüzde o istediğimiz şatafatlı davetiyeler fiyat olarak fazla gelebilir kimimize çünkü şöyle bir gerçek var o beğendiğimiz davetiyeleri bastırdığımızda milyarları buluyor ama o davetiyeyi kimse saklamıyor yani böylede bir gerçek var çok çok yakın akrabaların işte anane babanne anne baba hala teyze  arkadaş vs. dışında kimse saklamıyor çok uzak bi tanıdığımızın davetiyesini neden saklayalım ki? 

Hal böyle olunca da oncaa para verdiğmiz davetiyeler düğün sonra 4-5 parçaya bölünüpp çöpte buluyor kendini bende bu yüzden şöyle birşey yaptım beğendiğim pahalı olan davetiyeden 100 adet bastırdım 100 adetten aşağı basılmıyor çünkü e yarısıda erkek tarafına gidiyor size kalıyor 50 adet geri kalan 800 adet davetiyeyide normal çok pahalı olmayan bir davetiye bastırdım.





İçerideki Kağıt yukarı çıkınca ortadaki gelin ve damat yani biz :) Dans ediyoruz ama onu gösteremedim tabiki :)

Genele Dağıtılan davetiyem buydu internetten alıntıdır.


Bana kalan o 50 adet davetiyeyi çok yakın akrabalarıma teyzeme halama  anane vs. saklayacak olanlara dağıttım.Geri kalan davetiyeleri ise işte annemin babamın arkadaşlarına çoook uzak akrabalara benim bile tanımadıklarım misafirlere dağıttık . Hem istediğim beğendiğim davetiyeyi bastırtmış oldum.Hem de çöpe gitmesini engelledim:)
Sizde en beğendiğiniz davetiyeyi belirleyip böyle bir uygulama yapabilirsiniz inanın o düğün masrafı ve telaşında ilaç gibi gelecek :) 
Beğendiğim bir kaç davetiye modeller belki fikir olur yardımcı olur :)











Bugünlük benden bu kadar çok çok öptüm :* ^^

 KENDİNİZE ÇOK CİCİ BAKIN :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top