27 Mart 2015 Cuma

Dantel Havlu sepeti yapımı


Merhaba kızlarrrr :)
Kısa ama bi okadar sıkıcı biten doktor hastane maceramın sonunda blogumun başındayım bugün sizlere banyolarımıza koymaya bayıldığımız şu minik minik havlular var ya heh! işte o havluları koymaya dantellden sepet yapıcaz :)) hmm... yani şeyy ^^ yada annemiz yapıcak biz kolalıycaz mı desemm :) Neyyysssse canım burada amaç fikir vermek değil mi ? Haaydii Başşlayalım:)




İlk önce %100 koton olan iplerden alıyorsunuz istediğiniz renk olabilir ardından siz veya bi yakınınız anneniz vs. dantel bilen kimse resimdeki gibi örüyorsunuz yada benim gibi ördürüyorsunuz( Dantelde felaket beceriksiziiimm üzerime tanımaam).Resimde modeli ayrıntılı olarak çektim zaten :)




Daha sonra Tuhafiyelerde satılan boncuk tutkalından (şeffaf) alıyorsunuz fiyat olarak 3-5 lira arası.1 Çay bardağından 2 parmak az tutkalı bi genis bir kaba döküyoruz üzerine 1 su bardağı su koyuyoruz ve karıştırıyoruz sonra örmüş olduğunuz danteli içerisine koyuyoruz elimizle su-tutkal karışımı emmesini sağlıyoruz emdikten sonra güzelce sıkıyoruz ve istediğiniz boyuttaki yoğurt kovasının tersine geçiyoruz elinizle biraz çekip düzeltebilirsiniz danteli.
1 gece boyunca o şekilde bekliyor ve sabah... ta ta ta tammmmm:) havlu sepetimiz hazırr :)


Not: uzun bir süre kullandıktan sonra yıkamak isteyebilirsiniz makinaya atmadan elinizde sabun vs. yıkayıp tekrar aynı işlemi uygulayarak eski haline getirebilirsiniz.





Aynı işlemle evinize bahar - yaz aylarında dışarıda kahvaltı hazırlarken haşeratlardan kahvaltılıklarınızı  veya kek , kurabiyelerinizi korumak için resimdeki gibi evdeki fanus kabınızdan kalıp oluşturarak örme fanus yapa bilir.Yada kahvaltı-yemek masanıza suplalar yapabilirsiniz:) Hepinize kolay gelsin çok çok öptüm

KENDİNİZE ÇOK CİCİ BAKIN :))

YAZIMI BEĞENDİYSENİZ SAĞ KÖSEDEKİ TAKİP BUTONUNA BASIP ÖNCEKİ VE YENİ YAZACAĞIM YAZILARIMI DA TAKİP EDEBİLİRSİNİZ :)

3 yorum:

  1. bunlara bayılıyorum bi de örebilsem :)) mil oyası değil iğne oyası bilirim bende küçükken öyle öğrendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah ben onu dahi yapamıyorum zincirden öteye cıkkk geçemedim :D

      Sil
  2. Çok teşekkür ederim ayrıca siteme ziyaretlerinizi unutmayın.
    http://islamguzelahlaktir.blogspot.com/

    YanıtlaSil

back to top