30 Mart 2015 Pazartesi

Kaşıklar Artık Rengarenk ^^



MERHABAAAA :)

2 Günlük Lüleburgaz tatlimin anneciğimden kardeşlerimden ayrılmanın burukluğuyla yine silivrideyim :/ Evimeee,yuvama o kadar çok alıştım ki ayrıldığım da hemen özlüyorum ama bu şehir.. bir türlü sevemedim sevecek gibi de durmuyorum ..
Neyseee geçelim bunları ..Eveeeetttt :) bugün sizlerle Tahta kaşık boyıycazz Başlayalım mı hadi bakalım :)
Malzemeler;
1.İstediğiniz adette Verniksiz! tahta kaşık,spatula vb
2.Kullanmak istediğiniz su bazlı boya 
3.1 adet sünger uçlu fırça
4.Yapıştırıcı 
5.Kurdela
6.Vernik 


ilk önce boyayacağımız kaşık veya spatulalarımız boyayacağımız sınırı bi bant yardımıyla belirliyoruz ardından boyalarımızı bir kaba bir miktar döküyoruz sünger fırçamıza az miktarda alıp pıt pıt şekilde kaşığımızı boyuyoruz 3 kat yaptıktan sonra boya tam oturuyor.
Not: boyadığınız yerin üstünden kurumadan geçmemeye dikkat edin.



Daha sonra kulak çubuğu veya bulduğunuz ucu yuvarlak bir aparatla puantiyeler yapabilirsiniz veya istediğiniz başka bir desen de olabilir .






Mutfağımda nerden ne zaman aldığımı bilmediğim 2 adet sapı tahtadan bıçağım var fakat bulaşık makinesi bıçak kısmına leke yaptı ve ne yaptıysam çıkaramadım tam onları atacakkeeeeenn eşime yakalandım :))) attırmadı bende en azından atamıyorum bare güzel bişeye çevireyim gördükçe sinirlerim bozulmasın dedim onları da bir güzel boyadım eşimin bıçakları ya o yüzden üstüne kalplerde yaptım ^^ ^^ bence gayette bakılası oldular yaani :)
Evet boyama işi de bittikten sonra yine kırtasiyeden alabileceğiniz sprey veya sıvı vernikle üzerini vernikleyin  verniğinizin kalitesine göre 2- 3 kat tekrarlayın. Her katı bir alt katı kurudukça sürün Ben yat verniği kullandığım için 2 kat yetti .
Son rötuş olarak ta ufak bir fiyonkla üzerini süsleyebilirsiniz .



Vee hazır bu tahta kaşıklarınızı süsleyerek arkadaşlarınıza ailenize ellerinizle yaptığınız bu şirin kaşıkları hediye edebilirsiniz :)
Şimdiden kolay gelsin çok çok öptüm

KENDİNİZE ÇOK CİCİ BAKIN :))

SİZLERDE YAPTIKLARINIZI hilalcprz@gmail.com adresime fotoğraf şeklinde gönderirseniz seve seve yayınlamak isterim :)
Blog yazımı okuduktan sonra sağ üst köşedeki Takip Butonuna basmayın unutmayın lütfennn :))
Yorumlarınız benim için çok değerli :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top